ADİDAS %100 Orjinal...
36 beden....
Ben 36-38 imdir babam hediye almış kırmadım giydim ama olmuyor tabi..(:
15 tl
36 beden....
Ben 36-38 imdir babam hediye almış kırmadım giydim ama olmuyor tabi..(:
15 tl
iyi alışverişler diler kemerlerinizi bağlamanızı tavsiye ederiz ;) ürünler hakkında soru sorabilirsiniz...daha çok foto isteme hakkınızda vardır...öğrenci olduğumuz için aldatılma lüksüne girmek istemiyoruz bu yüzden de önce para sonra kargo(: iletişim : paranoyak_satis@hotmail.com